מדוע נערות ליווי מתיימרות להיות אורגזמה?

Sep 02, 2019
מדוע נערות ליווי מתיימרות להיות אורגזמה?

אם אתה מאמין לסטטיסטיקה, אז מספר עצום של נערות ליווי מדמות אורגזמה. יש לציין כי הדמיות של אורגזמה יכולות לשמש נערות ליווי מסיבות שונות, אשר אגב, לא הרבה גברים מודעים להן. בואו נסתכל על הסיבות הנפוצות ביותר.

1. לכן, על פי הסטטיסטיקה, הסיבה הנפוצה ביותר עבור נערות ליווי לדמות אורגזמה היא חוסר רצונן להמשיך בקואיטוס. כך שאם אישה כבר לא רוצה לקיים יחסי מין, אז היא מחקה אורגזמה. אין זה סוד שנערות ליווי רבות נכנסות למערכת יחסים אינטימית בדיוק בהתעקשות של בן זוג שלאחר שקיבלה אורגזמה מנסה לרוב לרצות את אשתה בכל הכוח. אם הנערת ליווי עדיין לא זוכה להנאה, אז היא רוצה לסיים את המעשה כמה שיותר מהר מבלי לפגוע בגבר.

2. הדמיה של אורגזמה של מספר גדול של נערות ליווי מבוססת על רתיעה לפגוע בבן / בת הזוג המיני שלהם. לעתים קרובות מאוד, גברים מודאגים מכיוון שהם לא הצליחו להביא את בן זוגם לאורגזמה. בגלל זה, גבר עשוי לחוות סט של מפסידים וחוסר אומץ לב בסקס. באיזו תדירות גבר מנסה בכל כוחו לגרום לאישה להיות נעימה ככל האפשר בזמן קיום יחסי המין, אך הוא לא מצליח מסיבה זו או אחרת. נערות ליווי, המחקות אורגזמה, ובכך מתגמלים גברים על מאמציהם. באופן טבעי, הם מגדילים בכך את ההערכה העצמית של אהוביהם. אגב, זה יכול להשפיע לרעה על היחסים בין גבר לאישה, שכן מחצית האחת של האיחוד תקרב את עצמה כל הזמן למען האחר.

3. נערות ליווי חוששות גם להיראות קפואות. יכולות להיות סיבות רבות לקור המין מצד נערת ליווי. לפעמים מדובר בפגיעות נפשיות שהיו יכולות להתקבל לפני זמן רב מאוד. לדוגמה, אם אישה אי פעם הואשמה שהיא פסיבית וקרה מדי במיטה, היא יכולה להגן על עצמה מפני חזרה על ההאשמות הללו, ולהעמיד פנים שהיא אורגזמה. במקרה זה, הנערת ליווי צריכה לבקר אצל פסיכולוג.

יותר משליש מהנערות ליווי ברוסיה אינן יודעות מהי אורגזמה. באשר לגורמים לתופעה, לרוב זה לא מצב פיזי, אלא מצב רגשי. הדמיה תכופה של אורגזמה היא גם תופעה מזיקה שיכולה להרחיק את האישה מהשגת למעשה הנאה רבה במערכות יחסים אינטימיות.
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר