5 סיבות מדוע נערות ליווי עוזבות בחורים

Sep 02, 2019
5 סיבות מדוע נערות ליווי עוזבות בחורים

האם הנערת ליווי האהובה שלך עזבה אותך, או שאתה מרגיש שאהובך עומד לעזוב? זה כמובן מאוד לא נעים, אבל לשבת בחיבוק ידיים בהחלט לא שווה את זה. חשוב להבין מה בדיוק לא התאים לחברה שלך במערכת יחסים ולנסות לתקן את זה. אם כבר ננטשת, אז אתה יכול לנסות להחזיר את אהובך, ולהבטיח לה שלא תמשיך לעשות את אותן הטעויות (ולשמור על ההבטחה).


שעמום
המין ההוגן מעדיף בחורים קודרים ופעילים. אבל גברים משעממים ומשעממים דוחים אותם. אם אתה קורא את ההערות הארוכות שלך אהוב, אין זה סביר שהיא תישאר איתך לאורך זמן.


חשוב גם להוסיף דחף ואנרגיה לקשר. אם הנערת ליווי שלך אינה עקרת בית, פגוש אותה - סרב לצפות בטלוויזיה בערב לטובת ביקור במסעדה או מסיבה. אבל גם בבית תוכלו ליהנות, למשל, לשחק משחקי מחשב או קלפים יחד. לפעמים אפילו שיחה פשוטה על זה וזה יכול להביא הרבה רגשות חיוביים, אם זה כיף ומעניין.


סקס רע
למרות שמאמינים שבשביל בנות סקס לא חשוב כמו אצל חבר’ה, אבל חיים אינטימיים משעממים או לא נעימים יכולים להרוס מערכות יחסים באיבו. נערות ליווי מעריכות רוך ותשומת לב אצל גברים, לכן עליכם להפוך לאהוב עדין ומתחשב.


זה קורה גם שנערת ליווי רוצה משהו חריג במיטה. אל תסרב לה זאת. אבל מצידך, אל תתעקש שהיא תמלא את כל הדרישות שלך במיטה. לפעמים לוקח לנערת ליווי אפשרות לעשות צעד לעבר הרצונות המיניים של בן זוגה.


דונו ברצונותיו של זה והביאו לחיים. זכרו שנערת ליווי מרוצה היא נערת ליווי שמחה.


קור
אם בחור במערכת יחסים שם את עצמו מלכתחילה ואכפת לו רק מצרכיו, הנערת ליווי תרגיש מיותרת ומקופחת. כדי לא לעזוב אותך, אל תתייחס לקרוב שלך ומנותק. גם אם אתה בן אדם מעופש מטבעך, נסה למצוא חלקיקי רוך בלבך והעביר אותם לאחד שבחרת.


אם אתם מעוניינים במצב הרוח של אהובכם, דאגו לה ונסו להבין אותה, הם יעריכו אתכם ולא סביר שאי פעם תרצו לנתק את מערכת היחסים שלהם.


מבוי סתום
יצאת כבר לא מעט זמן, אבל הקשר לא מתפתח? האם אתם עדיין מבלים יחד, כמו פעם, מפטפטים על זוטות ולא מתכננים תכניות משותפות רציניות? אז הנערת ליווי עשויה לעזוב בגלל העובדה שאתה לא עושה שום דבר כדי לעבור לרמה חדשה, כלומר אתה לא מציע לה הצעת נישואין.


מכל סיבה שהיא ננטשת, אל תקרע את שיערך ותחשיב את עצמך ככישלון. אם אתה מצליח להחזיר את אהובך, עשית היטב: אם לא, תעשה את המסקנות הנכונות ובמובנים הבאים אל תחזור על טעויות העבר שלך.
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר