מה נערות ליווירוצות?

Sep 02, 2019
מה נערות ליווי רוצות?

מה נערות ליווי רוצות? להרבה גברים נראה כי נערות ליווי אינן עולות בקנה אחד עם רצונותיהן: כיום הן צריכות דבר אחד, ומחר זה דבר אחר. היום היא קונה שמלה יקרה, ומחר מצהירה שהיא בכלל לא מתאימה לה! "היגיון נערות ליווי!" - נציגי "המין החזק יותר" רוטנים לא מרוצים. אז מה באמת נערות ליווי רוצות?
כן, נערות ליווי רגשניות יותר, ומצב הרוח שלהן משתנה לעתים קרובות יותר מאשר גברים. די במילה אחת כדי לגרום לה להתפרץ בבכי, או תנועה אחת שתצחיק אותה. הו, היצורים המוזרים האלה! איך לנחש מה הם רוצים ברגע הבא? איך לרצות אותם?
די קשה להבין אישה (רבים מהם לרוב אינם מבינים את עצמם), יהיה הרבה יותר נכון לנסות להרגיש אותה. עבור לב אוהב זה בכלל לא קשה!
כל הנערות ליווי, לא משנה כמה הן חזקות, רוצות להרגיש מוגנות. זו תחושת הביטחון הזו, ראשית, שנערת ליווי מצפה מגבר שלה. כן, תחושת הביטחון היא זו שמעניקה לאישה שלווה והרמוניה רוחנית. בלעדיו היא לא תוכל לחוש אהובה מלאה, בלעדיו היא עצמה לא תוכל לאהוב מכל הלב.
באיזו תדירות גברים שוכחים ש"נערות ליווי אוהבות אוזניים! " כל נערת ליווי מחכה למחמאות. אך אל תבינו זאת רק תרתי משמע! כמובן שהיא תשמח לשמוע ממך שהיא הכי יפה, שהשמלה הזו מתאימה לה מאוד, שארוחת הערב הייתה טעימה להפליא. אבל עבורה זה לא פחות חשוב אם תשימו לב כמה זה נוח בדירה שלכם, אילו וילונות יפים יש לכם על החלונות וכמה קל לנשום לאחר הניקוי! גברים יקרים! חשוב מאוד שנערות ליווי תבחינו בעבודתם הביתית היומיומית, תכירו בכך שמדובר בנטל קשה, היו אסירי תודה על עבודה זו ובכל מקרה אפשרי, תעזרו להתמודד עם זה.
למרבה הצער, גברים רבים הפכו לחיזויים. נערות ליווי באמת רוצות להיות מופתעות לפעמים! תן לפנטזיה שלך להתעורר! הפתיע את אוהביך - הפוך אותם למהנים! קנו כרטיסים לתיאטרון, לקרקס, להופעה, אם לא הלכתם לשום מקום יחד הרבה זמן. או אולי, להפך, קנו מנוי לבריכה, אם בתיאטרון אתם לא מפספסים אפילו בכורה אחת. העיקר לעשות משהו חריג, להיות בלתי צפוי, להפתיע אותה, להציע לה הצעה כזו, שהיא לא יכלה לצפות ממך!
נערות ליווי הן יצורים "מדברים". מספר המילים שנאמרה על ידי נערת ליווי בדקה יכול להגיע לאלפים. מעטים הגברים שיכולים להשיג תוצאה דומה! הדיבוריות הנשית הזו לפעמים אפילו מעצבנת. אבל דמיין שהיא תשתוק פתאום. זה יתריע על כל אדם אכפתי, כי שתיקתה היא אזעקה ברורה. מה קרה נעלב? חלתם? קרה משהו? גברים רבים, בשמיעת שתיקה, ממתינים באופן מודע לשלב הבא - דמעות. ממה נעלבים נערות ליווי? גבר מתרגל לצלילי קולה, כמו לתקתוק שעון קיר, ובמשך השנים מפסיק להתעמק במשמעות של מה שהנערת ליווי אמרה. היא נאלצת לחזור על אותו הדבר עשרות פעמים כדי שישמע את זה. אבל הוא נשאר חירש! חשוב לאישה שגבר יודע להקשיב לה בכדי שהוא יוכל לשמוע אותה. אולי הוא אפילו שמע את מה שהיא רוצה לומר "בין השורות". גברים יקרים! אם אתה מבין מה הנערת ליווי שלך רוצה, אז אתה לא רק תשמח אותה, אלא שאתה עצמך תהיה מאושר פי מאה!
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר