צעצועי מין אנאליים פופולריים

Sep 02, 2019
בחיפוש אחר תחושות חדשות וכדי לגוון את חייהם האינטימיים, זוגות מודרניים רבים עוסקים בסוגי מין לא מסורתיים. סקס אנאלי קשור אליהם באופן מלא. ישנם הרבה קצות עצבים בקרבת אזור פי הטבעת, ולכן גירוי במיומנות זה יכול לגרום לתחושות נעימות רבות - גם אצל נערות ליווי וגם אצל גברים. אז אם הנציג של המין החזק יותר מוכן לקבל מנה מסוימת של הנאה, אז גם הוא יכול להסכים לחדירה אנאלית על ידי בן הזוג.



חשוב לזכור כי לעסוק במין אנאלי עם חלוף ברור שזה לא יעבוד. חלק עדין מדי של הגוף ישתתף בתהליך. על מנת שהפי הטבעת תתרגל לגודל איבר המין הגברי, תעשיית המין המודרנית מציעה מגוון רחב של מכשירים אינטימיים להרחבת חלק בלתי נראה של הגוף כביכול.



חרוזים אנאליים (חרוזים)



לחוויה הראשונה של חדירה אנאלית, כדורים אנאליים (חרוזים) הם אידיאליים. הם כמה כדורים בקטרים ​​שונים המחוברים זה בזה, הנעים בין הקטן ביותר לגדול ביותר. כדורים כאלה עשויים בדרך כלל מסיליקון או מחומר רך וגמיש אחר. לשרשרת טבעת בקצה המשמשת לשלוף אותם מהפי הטבעת.



כדורים, בזה אחר זה, מוחדרים באטיות לפי הטבעת עד להופעת תחושות נעימות. אתה יכול לקיים איתם יחסי מין ישירות, או שאתה יכול לשלוף את הכדורים, אך עליך לעשות זאת לאט, בלי תנועות פתאומיות.



תקע לחצן



השימוש באביזרי מין כאלה דורש מיומנויות והכשרה מסוימים. תקעים התחת הם בצורת חרוטי ומתרחבים קרוב יותר לבסיס שלהם. הצורה המיוחדת עוזרת לפקק לחדור בקלות רבה יותר אל פי הטבעת. אתה יכול לקיים יחסי מין עם תקע התחת, או שאתה יכול לשלוף אותו. במקרה זה, פי הטבעת עדיין יימתח זמן מה בצורת פקק, מכיוון שאחרי שימוש בתקע כזה שרירי הסוגר האנאלי יישארו רגועים זמן מה.



תקעים אנאליים מגיעים בצורות ובקטרים ​​רבים. יש גם פקקים משולבים עם כדורים. בני זוג מיניים שהגיעו לגבהים מסוימים במין אנאלי יכולים להשתמש במודלים רוטטים. למתחילים מומלץ להתחיל בניסויים מיניים עם תקעים קטנים.



מתרחבים אנאליים



המעריצים של סקס אנאלי למשחקים אינטימיים הם מרחיב אנאלי נהדר. התכונה הספציפית שלו היא היכולת לשנות את קוטר הצעצוע המשמש בהתאם למשאבת האוויר. היתרונות המובהקים של צעצוע כזה כוללים את התכונה של שינוי קוטרו באמצעות אגס לשאיבת אוויר (במידת הצורך או הצורך) הן כלפי מעלה והן כלפי מטה לאחר הכנסת המרחיב לרקטום. צעצועי מין כאלה בצורתם ובתפקודם דומים לתקעי התחת. גירוי לפי הטבעת באמצעות מרחיב יסייע לבן זוגות אינטימיים לחוות תחושות חדשות ואינטנסיביות יותר.



דילדואים ויברטורים



דילדו למין אנאלי יהיה שונה מהצעצוע הנרתיק הקלאסי בגודל ובקוטר. בני זוג העוסקים במין אנאלי כבר זמן רב יכולים להשתמש בסימולטורים גדולים, אך למתחילים מודל קטן הוא מושלם.



ניתן להשתמש בוויברטור למין אנאלי הן על מנת להשפיע על הערמונית הגברית, על ידי החדרתו לתוך פי הטבעת, והן כדי להשיג הנאה מינית אצל נערות ליווי. לאביזרי מין כאלה יכולים להיות פונקציות נוספות בצורה של גירוי של הנקבים באמצעות רטט.



אמצעי בטיחות



לסקס אנאלי הביא הרבה רגשות חיוביים, עליכם לפעול על פי כמה כללים!



לפני שאתם מקיימים יחסי מין מסוג זה, עליכם לנקות את פי הטבעת כדי להימנע מקרים ורגעים לא נעימים. הליך זה יעזור גם להשאיר במידה מסוימת צעצועי טוהר המשמשים במהלך מגע מיני.



אגב, לצורך היגיינה אישית וכדי לדכא את התפשטות הפתוגנים, יש לשטוף צעצועי מין אנאליים במים חמים ופתרון סבון בכל פעם לאחר השימוש. השימוש בהם למין מסורתי אינו רצוי.



חשוב לזכור כי למשחקים מיניים עם חלק כה עדין בגוף האדם, השימוש בחומרי סיכה אינטימיים מיוחדים הוא חובה. הם לא רק משמנים, אלא יש להם גם השפעות משכך כאבים, מרגיעים, מרגיעים ומדליקים.
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר