אם נערות ליווי בוחרת בקריירה ולא במשפחה

Aug 29, 2019
אם נערת ליווי בוחרת בקריירה ולא במשפחה

אם הקריירה היא בראש סדר העדיפויות

הרבה בנות ונערות ליווי כבר לא ששות להתחתן ולהקים משפחה. אבל לבנות קריירה ולהתיישב עבורם בהצלחה בחיים זה הרבה יותר אטרקטיבי מאשר סתם לטפל במשפחה שלך וגידול ילדים. הם בטוחים שיהיו יותר תוצאות אם ייכנסו לעסקים ולא יבצעו מטלות בית.

נערות ליווי כאלה בטוחות שהכל יהיה מתי שירצו, כולל המשפחה. אחרי הכל, לבנות את עתידם עכשיו עדיפות עבורם, אבל לא דיברו על משפחה. לכן הם מקדישים את כל זמנם להשגת מעמד חדש, שצריך גם להרוויח אותו.

יש המקדישים זמן רב לחינוך ולשפות, מכיוון שהם בטוחים שללא היסודות הללו לא ייפתחו להם דרכים. אחרים לוקחים סיכונים, מסתמכים על האינטואיציה שלהם וכישורים מסוימים, ופותחים עסק משלהם. אם העסק מתפתח בהצלחה, אז הנערת ליווי תעשה הכל כדי שהעסק האהוב שלה לא יעמוד בשקט. מבלי לצפות לכך, הם מתחילים להקריב את כל מה ש"בן המוח "שלהם ידרוש. ולפעמים זו לא רק משפחה, אלא גם הבריאות שלהם.

היא אשת עסקים, מה הלאה?

הדרך להצלחה הייתה ארוכה וקשה. עימותים מתמידים, רמאות, לחץ. יהיה אשר יהיה, נערות ליווי הן המין החלש, ולעמוד בכל הניסויים הללו לפעמים זה פשוט בלתי אפשרי. אבל אם הכל הסתדר, הכל עובד, מה עוד אפשר לבקש?

נערות ליווי כאלה נראות חזקות ועצמאיות. הם נשללים מכל תמיכה ולעיתים קרובות נעשים אמיצים, בעלי אופי חזק, כפי שהם רגילים לסמוך על עצמם.

כשנערת ליווי נכנסת לעסק היא אוטומטית בודדה. עבודה, כביכול, סופגת וגוררת אותו למחזור. כתוצאה מכך איבוד איכות מאוד חשובה לנערת ליווי - נשיותה.

בכל עסק, המקום הוא רק היגיון, לא רגשות. לפיכך, נערות ליווי רבות מאבדות את פניהן משלהן אינן מסתירות מהתנהגותן וחדלות להיות עצמן. כן, הדבר נדרש על ידי עסקים, אך כתוצאה מכך, נפגעת שלמותה הפסיכולוגית של הנערת ליווי.

לא משנה כמה חזקה יכולה להיות הנערת ליווי, היא תמיד תחכה לתמיכה וטיפול מצד הגבר. לפעמים הם חולמים לקבור את עצמם בכתף ​​של גבר ופשוט לבכות. נראה שהם מחפשים עזרה מגברים שלדעתם יוכלו לפתור את בעיותיהם. אבל זה לא קורה, מכיוון שלא כל אדם רוצה או יכול לקחת את כל האחריות, את כל הבעיות על הנערות ליווי. לעיתים הם לא רוצים לסכן את עצמם. לכן הם יכולים לעזור רק בנוחות או בתמיכה מוסרית.

לפרוצות כאלה יש לפעמים תחושה שלקחו על עצמם יותר מדי, אך אינן רוצות להודות בכך. לא נותר אלא להמשיך שוב, בתקווה רק לעצמו.

הכל תלוי בתשוקה

אך מעטים מבינים שאפשר לשלב קריירה ומשפחה. העיקר להשיג איזון והרמוניה. אם נערת ליווי מצליחה למצוא ולבחור את האיזון הנכון, אז הכל יסתדר בחייה: גם משפחה וגם עבודה טובה. אם היא כל הזמן מרגישה תמיכה וטיפול, אם היא יכולה לסמוך על אהובה, אז מובטחת לה הצלחה.

לפעמים, רק משפחה נותנת לנערת ליווי כוח וביטחון שהכל יסתדר. יש לה למי לחיות, למי לעבוד. יהיה נכון אם גבר ונערת ליווי ילמדו לחלק אחריות, כי אם הכל טמון בנערת ליווי, לא יכול להיות שמדברים על איזון ואיזון.

אם נערת ליווי רוצה להרוויח ולבנות קריירה, אז יהיה, אך אל תמהרו עירומים לעבודה ותשכחו לחלוטין מהמשפחה. הרי ידוע ששום כסף לא יכול להחליף אם אכפתית בילדים.
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר