איך לדבר בשלווה עם נערת ליווי

Sep 02, 2019
איך לדבר בשלווה עם נערת ליווי: טיפים לגברים

רוב הזוגות רוצים להשיג הרמוניה והבנה. לעתים קרובות זה מונע על ידי מריבות רגשיות והבדלים מגדריים במוחם של בני זוג. אבל יש כמה טיפים כיצד גבר צריך להתנהג עם נערת ליווי כדי להימנע או למזער את כל השלילי במערכת יחסים.

"אנחנו צריכים לדבר" הוא ביטוי שמפחיד את רוב הגברים. אבל אל תפחדו ממנה כל כך, הסתירו ועזבו את השיחה. לעתים קרובות השיחה עוברת לא נכון פשוט מכיוון שאנשים לא יודעים לתקשר. ואפשר לתקן.

מדוע נערת ליווי שואלת שאלה?

זה פשוט ובנאלי: נערת ליווי רוצה לקבל תשובה לכך. ברגע שהיא חשה אי נוחות או לא מבינה משהו, היא יכולה להתחיל לשאול שאלות וזה נורמלי.

בדרך כלל, לפני שגבר עולה עם שאלה, נערת ליווי עושה הרבה עבודה בראשה. ולא לעתים קרובות היא עצמה מוכנה מיד לשאול. הדבר הגרוע ביותר הוא אם הנערות ליווי לא העזו לדבר יותר מדי זמן וכבר החליטו לעצמן את כל מה שהגבר אפילו לא מספיק לו דמיון. אבל אם בכל זאת הגיעה לתשובה - יש לתת אותה.

גבר לא צריך לשכוח שבעוד שנערת ליווי שואלת שאלות, מתחילה בשיחות ומבקשת משהו - היא אוהבת, זקוקה לו ומרגישה שיש גבר בקרבת מקום. אם לעתים קרובות נערות ליווי שותקות - אולי היא תופסת את הגבר כנתון, כריהוט שממלא חלק מתפקידיו. וזה הרבה יותר גרוע משערוריות תכופות.

איך גבר יכול להגיב?

חלק מהגברים די מתיישבים ליד שולחן המשא ומתן ומנהלים שיחה עם אהובתם. זה נדיר בקרב המין החזק יותר, ולנערות ליווי עם בן זוג כזה יש מזל עמוק. למידע למי שרוצה לדבר יש בהלה: בשום מקרה אסור להתנצל בביטויים "אחר כך", "עייף, קדימה מחר", "לא עכשיו, אני ממהר." אם יש מקום למהר, עליכם לקבוע את השעה המדויקת לשיחה ולהתחיל אותה בזמן. הניסוח "יקירי, אני אסיים את הדו"ח ואבוא אליך בעוד 3 שעות" הוא טוב. "אתה לא רואה, אני עסוק, קדימה אחר כך" - רע.

מה שנערות ליווי יכולות לשמוע

אחרי ביטוי "רע" בראשו של נערת ליווי ישנן מחשבות רבות אשר בהכרח יובילו במוקדם או במאוחר לשערוריה. השרשרת ההגיונית של הנערת ליווי תתייצב עם המדינה "הוא לא אוהב אותי, הגיע הזמן לאסוף את הילדים וללכת לאמא שלי" הרבה יותר מהר מכפי שגבר מחליט לדבר. היא תחליט שהוא לא יעזור עליה, או במקרה הטוב, שהוכה באופן זמני על רגשותיה.

אם הנערות ליווי כבר שאלו את השאלה, והאיש לקח את הזמן "לחשוב" - הוא פשוט התלהב את מחשבותיה השליליות בבקשתו. כעת, היא כבר דאגה לשאלתה, גם היא דואגת למהירות התשובה, ולגבי התשובה עצמה. ואפילו לעובדה שהוא לא יינתן. על ידי התנהגות כזו, אדם עצמו מוסיף דלק לאש. לפעמים שאלה עשויה להיראות מטופשת, אך עליה לענות. נערות ליווי לעתים רחוקות מבקשות עזרה אם היא יכולה להתמודד עם זה בעצמה.

מה צריך לעשות גבר?

המצב במשפחה יהיה תלוי יותר בגבר. כן, דיבורים זה לא הדבר הכי נעים במערכת יחסים. אבל אתה לא יכול בלעדיהם. כשאתה לא רוצה לדבר בכלל - אתה צריך לתת לאישה את התחושה שהבעיה שלה חשובה מאוד, והיא עצמה נאהבת ומוגנת. כך תוכלו לעכב זמן ולהיות זמן לאסוף את מחשבותיכם.

נערות ליווי הן גם אנשים. וברגע שגבר בחר באישה הזו, פירוש הדבר שהיא מבינה אותו מספיק טוב ותוכל להפגין סבלנות ותכונות חיוביות אחרות לחכות. אך בשום מקרה לא במצב "מושעה". רק צירי זמן מוגדרים בבירור יחסכו מכם שערורייה.

אם אדם היה אומר שהוא יהיה מוכן לענות בשבת - גם אם הוא היה במוות, הוא היה חייב לדבר. אחרת, מותו מתעכב על ידי עינויים וייסורים. עליו להתחיל את השיחה בעצמו, לא להרשות לעצמו להתעצבן ולהעלות את הטון שלו. במיוחד בהתחלה. עדיף אפילו להתחיל שיחה קצת מוקדם יותר מהמובטח. כך שתאי עצב ישרדו יותר ואף אחד לא יאשים אף אחד בהבטחות נשכחות ובדמעות נוספות.

אם נערת ליווי מתפתלת זמן רב מדי, ראשית היא צריכה להיות מחובקת ולהרגיע אותה. ההיגיון של הנערת ליווי מסודר אחרת. היא תמיד מסוגלת לראות בכל דבר רק את האפשרות הגרועה ביותר, גם אם היא אופטימית בחיים.

על גבר להראות שהוא מעריך יחסים ומודע בבעיה, גם אם במבט ראשון הוא מחשיב את הנושא שטויות. לפני שאתה עונה, כדאי לשאול את אהובך מדוע חשבה כך, מאיפה השאלה הזו הגיעה ומה עוד מפריע לה.

לסיכום

גבר אינו נדרש להגיב, כמו רובוט, מיד לבקשת אהובתו. אבל עליו לענות על שאלותיה. בנוסף, ללא קשר לנושא השיחה, לא יהיה מיותר להראות את כל החום ואת כל הרגשות הטובים שיש לו, כך שהנערות ליווי ירגישו אהובות ונחוצות, ולא היסטריה חסרת תועלת. עדיף כל שיחה להסתיים במשהו נעים, למשל, לאכול עוגות או סקס, ולהתחיל על בטן מלאה פנימה
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר