איך נערות ליווי נשארת נערות ליווי?

Oct 29, 2019

איך נערות ליווי נשארת נערות ליווי?


עד לתחילת המאה ה-20, נערות ליווי לא דמיינו שהן יעבדו קשה למען המשפחה והחברה, יחליפו את מעמד האישה והאמא עבור סולם קריירה, ובית חמים ונעים עבור כיסא משרדי עור. ההשפלה של יצורים עצמאיים למרוויחי שכר מעוטי יכולת החלה עם הגעתה של תקופה קשה המסומנת על ידי שתי מלחמות עולם, כמה מהפכות, הפיכה צבאית והשמדה המונית של גברים. לא הייתה ברירה, רק הבנה-גם נערות ליווי לעשות עבודה, או אף אחד.

 

לאחר ארבעה דורות, העליונות המספרית והצורך החמור לעבודה באדם נעלם, והזיכרון השרירי שגורם בכל בוקר לזחול מהמיטה וללכת לקצה השני של העיר לעבודה, נשארו.

 

תומכים ומגיני שוויון עזים של גברים ויחידים לא יהיה נכון, כל עוד גברים לא ללדת ילדים, לא לעורר נשים למעשים ולא ליצור נוחות בבית. נערות ליווי וגברים אינם שווים ואינם מסוגלים לעבוד על חלק מכמה סיבות, כולל פיזיולוגיה-הורמונלית, מבנה גוף, סיבולת, כוח פיזי, התנגדות ללחץ נפשי, רגישות, תשומת לב.

 

מתח הורס את הנפש הנשית השברירית, והגוף השברירי, חוסר תשומת לב הגורם למחלות עד הסרטן, דורש זמן להתאושש מעבודה קשה ולא מוצא את המשאבים לבצע חובות במשפחה, רק על בסיס ההבדלים שסופקו על ידי הטבע, יש הבדלים בחובות שאדם ואדם בודד מבצעים במשפחה.

 

האיש הוא המפרנס, המגן והמנהיג, והאינדיבידואל הוא האישה, האם, הפיה. כאשר ערבוב או הקצאת פונקציות שגויות מושפעים תקשורת ראשונה, סקס, עבודות בית, גידול ילדים. תכונות חיוביות טבועות בנפש הנשית, שעוזרות לבנות מערכות יחסים עם גברים ולגדל ילדים, כמו רגישות, רגישות, פתיחות ורגשנות מוגזמת מפריעים לעבודה.

 

כשעושים עבודה דומה, אדם מרוויח ארבעים אחוז יותר כי הוא מראה יותר ריכוז ומסירות. המעסיק מעדיף לקדם את האיש על הסולם, שכן ההסתברות לצאת לחופשת לידה או לחופשת לידה לטיפול בילדים גברים הם הרבה פחות מזה של הנערות ליווי, והיכולת לבצע כמות נדרשת של עבודה-יותר.

 

אם לנערות ליווי יש מערכת יחסים בנויה כראוי עם בעלה, סיום העבודה ייצור השפעה חיובית במיוחד בצורה של שומר עליז, אכפתי, קשוב ואדיב. זה המקום שבו היקף הדמיון:

-מצא תחביב-ללמוד לתפור או לסרוג, לצייר או לשיר, לבשל עוגות או מסיבות צדקה;

- כדי ליצור לעצמך מעגל תקשורת נוח, אשר יכלול חברים ושותפים, קרובי משפחה ובעל, אבל לא ייפול, לא עמית מזיק;

- להרחיב את האופקים שלך ולהקשיב להרצאות וסדנאות זמינות, לקרוא ספרים ולצפות בסרטים, ללמוד שפות ולתכנן טיולים משפחתיים;

- לחיות בהרמוניה עם המטרה, בתשוקה מודעת לשרוף את הדבר האהוב;

- טיפול בגוף, שירש בלידה, ולשמור על היופי והאטרקטיביות לשמחה וגאוות הגברים.

 

פחד ומערכות יחסים נוצרו באופן ספונטני לגרום לתשוקה בלתי מוגבלת לעבוד ללא לאות. סיבה נוספת היא זיכרון הדורות, ומחווה לאבות קדמונים שעובדים קשה, עם גורל קשה, אנשים שהפכו לחברים. השלישי בושה על חוסר היכולת להרוויח כסף ותחושת חוסר גמישות והשפלה לפני האיש שמספק משפחה. הרביעי הוא הדימוי הסטריאוטיפי של נערות ליווי מובטלת, שמנה ולא מעניינת, בחלוק רחצה שמנוני ורולים, עומד ליד התנור כל היום.

העולם, שאין לו מוטיבציה ומימוש עצמי, סדרות מוגבלות ורכילות ויציאה בעבודה פשוט דרך לשמור על סוג חיצוני מקובל חברתית של ולרכוש אינטרסים זעירים. חוסר ודאות חמישית באדם וחוסר אמון ביכולת לפרנס משפחה, עניין בנישואין.

אין נישואים בשותפות, והרעיון כי התועלת אדם מביא הוא רק בסכום הכסף הרוויח הוא פשוט מטעה.

 

אישה לא נשואה, שאינה מוגנת על ידי אביה או אחיה, נאלצת להרוויח בכוחות עצמה-אלו הם החיים, אבל התמריץ הגדול יותר הוא לבנות מערכת יחסים עם גבר ולהשיג את המעמד של קריירה מאושרת, לא משועבדת ועבודה יומיומית, נערות ליווי. החוכמה טמונה ביכולת לחיות בגוף שניתן על ידי הטבע, כדי למלא את המטרה שניתנה לגוף, וליהנות ההרמוניה של ההרמוניה הראשונה והשנייה,

פיתוח כשרונות והשלכת סטריאוטיפים, שמירה על שלמות העולם הרוחני והחומרי, הגשמת חלומות ומטרות, השראה ומדריך.
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר