איזה פרח בסיר לתת לנערות ליווי יום הולדת?

Sep 02, 2019
איזה פרח בסיר לתת לנערת ליווי יום הולדת?

פרחים הם מתנה נפלאה, והחיים נפלאים כפליים. להציג אותם לאהובכם זה להשאיר לה סימן של תשומת לב, תמיד להזכיר לכם את אהבתכם. שלא כמו זר חתוך, צמח בעציץ ישמח את העיניים במשך שנים רבות, ואולי אפילו עשרות שנים. בבחירת פרח, יש להסתמך על הטעם של גברת הלב, הרגלים ותכונות האופי שלה.





קומקווט כמצגת





קומקוואט הוא עץ אקזוטי קטן עליו צומחים פירות מעניינים, בדומה לתפוזים קטנים. הטיפול בהם אינו מצריך ידע מיוחד, אתה צריך להשקות את הצמח באופן קבוע ולשמור על משטר טמפרטורה מסוים.





כשפרחי הקומקאט פורחים הם פולטים ארומה ייחודית הממלאת את כל הבית. מתנה כזו ללא ספק תענג אפילו את היופי הזניח ביותר. הצגת הצמח היא הטובה ביותר כאשר יש לו כבר כמה פירות.





אלוורה כמתנה לנערת ליווי





אלוורה הוא צמח דמוי עץ אשר יכותש בכל אדן חלון. אין בו פרחים, אך העלים הצפופים שלו מסתעפים, ויוצרים צורות ייחודיות ומושכים את העין. אך לא רק המראה שלו מפורסם בזכות אלוורה: מיץ הצמח נמצא בשימוש נרחב ברפואה העממית ופשוט אין לו תחליף בקוסמטולוגיה. על פי אמונות קדומות, אלוורה סופגת אנרגיה שלילית ותורמת לשלום, אהבה ושגשוג.





קקטוס דקורטיבי





קקטוס הוא צמח מקורי ונטול יומרות של צורות ביזאריות ושלל צבעים. בנוסף לקישוט, יש לו את היכולת הייחודית לנקות את האוויר בדירה, וזה מאוד חשוב לאנערות ליווי שגרים במטרופולינים מאובקים. מתנה כזו בוודאי תוערך על ידי נערות ליווי מהלך רוח מתמטי ובעלי חוש הומור טוב.





צמחים בולבניים





יש מסורת יפה: לתת לאהובכם את הבצל של פרח כלשהו כסימן לאהבה נצחית. אתה יכול לארוז אותו לחומר יפה ולהכניס אותו לקופסה - מצגת מתנה זו תוערך על ידי טבע יצירתי ויצירתי.





ותוכלו לגדל פרח בבית ולתת לנערת ליווי כשהוא כבר פרח. אפילו הלב הקר ביותר יימס, ויראה טיפול כזה מגבר. הבחירה היא נהדרת: נרקיסים, צבעונים, יקינתונים וכו ’.





לילי





פרח מדהים הוא שושן, כל כך יפה ועדין. אפילו במקרא, יופיה מורחב מעל גלימות המלוכה של שלמה. למרות השבריריות הנראית לעין, פרח זה אינו מצריך טיפול קפדני. לרוע המזל, הארומה היפה של השושן גורמת לעיתים קרובות לאלרגיות. כדאי לקחת בחשבון את זה, לבחור את זה במתנה.





ורד סיני





איזו נערת ליווי לא אוהבת ורדים ?! שמחה גדולה לראות את הפרח הזה כל יום, ואפילו ניתן לאהובים שלך. הוורד הוא סמל של רוך ושלווה, מביא נוחות ואווירה מיוחדת לבית.





צמחים ביתיים מסוג זה הוא די גחמני, ולכן כדאי לתת אותו לפרוצות כלכליות ורגועות. בחנויות פרחים תוכלו למצוא ורדים פורחים בכל עת של השנה.





Spathiphyllum





צמח זה נקרא גם "אושר נשי". הוא מקורי במראה וישתלב בכל פנים. ישנה אמונה כי spathiphyllum מחדיר אהבה בלב בעליו ועוזר לבסס ענייני משפחה.





עציצים הם מתנה מדהימה ומקורית. כדי להפוך את זה ליפה עוד יותר, עליכם לדאוג לאריזה. פיתרון פשוט יהיה להגיע לחנות פרחים, שם פרחי פרחים יעזרו לכם לארוז סיר. ותוכלו לעטוף את הצמח ברדיד או לגנוב יפה, ולקשור אותו למעלה בעזרת סרט. ממתקים מוסתרים בסיר או מתחת לפרח ישפרו את מצב הרוח של מאהב.





העיקר להכין מתנה מהלב ולהגיש אותה באהבה, אז היא בהחלט תעריך את הנערת ליווי!
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר