מה שכל נערת ליווי צריכה לדעת על סקס

Sep 02, 2019
מה שכל נערת ליווי צריכה לדעת על סקס

כל נערת ליווי שכבר הגיעה לבגרות והחלה לנקוט בצעדים הראשונים בחיי המין שלה, ככלל, שואלת שאלות שונות על מין. מישהו מתעניין במה זו אורגזמה מרובה, מישהו רוצה לדעת אילו תנוחות מעניינות למין קיימות, מישהו מתעניין במשחקי תפקידים ורוצה לדעת יותר על זה, ובכן, וכן הלאה.


כדי להשיג סיפוק מלא מהמין, עליכם ללמוד לא רק את גופכם וגוף בן / בת הזוג, אלא גם את כל הנושאים הקשורים לאינטימיות.


7 עובדות על סקס

זוגות רבים, במיוחד "מתקדמים" מבחינת מין, מעדיפים להתאהב במקומות לא צפויים: במטבח, במכונית, במעלית, בתא של גלגל פריס בגובה עוצר נשימה. אבל שום דבר לא יכול להשוות עם התעלסות במיטה רכה ונוחה. פסיכולוגים הוכיחו שאנערות ליווי חווים את התחושות החיות ביותר כאשר הם מקיימים יחסי מין במיטה על המצעים הטריים.
לעיתים קרובות, נערות ליווי מתביישות להתעלס באור, מכיוון שנראה להן כי בן הזוג בהכרח יבחין בשומן העודף במותניים או נחרד ממראה שדיים קטנים מדי. אבל אתה צריך להבין שאם גבר כבר הגיע לשלב ה"מיטה "של היחסים איתך, אז הוא מוכן לכל דבר, והפצעונים שלך על הישבן או הקמטים בצדדים בהחלט לא יבריחו אותו.
במגזיני נערות ליווי, לעתים קרובות תוכלו לראות מאמרים המייעצים לנערות ליווי כיצד להוסיף רומנטיקה למערכות יחסים. נערות ליווי מוצעות לארגן את ערבי אהובתן עם שמפניה ונרות. בעיני רבים הטיפים האלה נראים וולגריים, אך לשווא. למעשה, ערב רומנטי יכול להביא הרבה רגשות נעימים לשני בני הזוג. גבר, לאחר שראה את הנבחר שלו בשמלה יפהפה ונושם את ניחוח השמנים האתריים, עשוי להפוך למאהב סוער וקשוב, ותקבלו סקס מדהים, רווי רומנטיקה ורוך.
אל תפחד שאתה רוצה הרבה סקס. אינך צריך לחשוב באימה שיש לך את מה שנקרא כלבת רחם ובן זוגך יחשב אותך כמרושל מדי. זה זמן רב שמים לב שככל שפעמים רבות יותר של נערת ליווי מקיימת יחסי מין, כך היא נמשכת לגברים. זה נורמלי לחלוטין שאחרי כמה שעות אחרי סקס סוער אתה שוב רוצה להיות בזרועותיו של גבר נלהב.
אצל כל זוג, סקס הוא מיוחד. אל תקשיב לגילויים של חברות על חייהם האינטימיים. יתר על כן, אל לך להתבאס אם מישהו איפשהו יכול עשר פעמים בלילה, ובן הזוג שלך אינו מסוגל למעשים כאלה. חקר את הנבחרת שלך, חפש דרכים להשביע אותך באופן אישי ולא יהיה אכפת לך מה יקרה במיטה.
לא כל הנערות ליווי יכולות להגיע בקלות לאורגזמה. אם אתה נתקל בבעיה זו, לזמן מה פשוט נסה לשכוח אותה. אל תנסו להגיע לשיא ההנאה במהלך אהבה. העובדה היא שאורגזמה נשית לרוב מגיעה כאשר הנערת ליווי לא חושבת עליו בכלל. אם למרות מאמצי בן הזוג אתה חי ללא אורגזמות הרבה מאוד זמן, הגיוני לבקר אצל סקסולוג טוב.
זה בסדר אם מדי פעם תרצו לעסוק בסיפוק עצמי. אוננות מאפשרת לך להקל על המתח המיני כאשר אין בן זוג בקרבת מקום. יש המשתמשים באוננות כהתרגשות לפני שהם מתעלסים, מלטפים את עצמם מול בן זוג.

והאחרון - על מנת לחוות תחושות עזות במהלך יחסי המין, עליכם לסמוך באופן מלא על הגבר עימו החלטתם לחלוק את המיטה. בן זוג קשוב ואוהב הוא התנאי העיקרי בכדי לקבל סיפוק מיני מלא.
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר