נשוי כבר בלתי נסבל, או כיצד להכיר

Sep 02, 2019
נשוי כבר בלתי נסבל, או כיצד לזהות את סוג "הבעיה" של נערות ליווי

יש "סוג" כזה של נערות ליווי שלא מצליחות בשום אופן ליצור מערכת יחסים מתמשכת לפחות עם גבר. הסיבה הנפוצה ביותר לכך היא התמדה מוגזמת, ואפילו קצת אגרסיביות, ברצון לקשור אותו לעצמם. בכך הם פשוט מפחידים את כל המועמדים האפשריים לתפקיד בן זוג החיים.

לגבר ליצור מערכת יחסים אמינה וחזקה עם נערת ליווי מסוג זה הוא בעייתי מאוד מכמה סיבות: כאן קיימת הגבלה קשה מאוד על חירותו של הגבר עצמו, ו"לוח זמנים "מוכן כבר של חיי העתיד שלהם יחד, שאינו מאפשר חריגה כלשהי (למשל, לכאלה גיל ללדת ילד, לקנות דירה משלך וכו ’).

אתה יכול לזהות נערות ליווי מסוג זה באמצעות הטיפים הבאים:

1. לעתים קרובות היא יוצאת לדייטים, אך רבותיי משתנות בלי סוף.

סיפורי מערכת היחסים הקודמת של נערת ליווי יכולים לספר הרבה. אם זו סדרה אינסופית של רומנים קצרים, מפגשים קצרים ופרידות, שביניהן אין כמעט הפסקות, נוכל להסיק שהנערת ליווי פשוט חוששת מבדידות מבדידות וכתוצאה מכך מוכנה לכל מערכת יחסים, רק לא להיות אחת ... ואם גם האדונים שונים מאוד זה מזה - זה אומר שהיא עצמה לא יודעת איזה גבר היא רוצה לראות לידה.

אם הנערת ליווי עצמה לא יכולה לקבוע מה צריכה להיות הנבחרת שלה וחוששת להיות לבד במשך זמן רב, זה רק הסימן הראשון לסוג "בעיה", לבנות קשרים בריאים וחזקים שאיתם הם מאוד מאוד בעייתיים.

2. הכל לפי התוכנית, או החיים המתוזמנים.

בחייה, פשוטו כמשמעו, הכל תוכנן מראש: מנוחה לסוף השבוע הקרוב, צבע שמלתה העתידית, השם לילדה שטרם נולדה וכדומה. המועמדת שנראתה לבעלים גם "מוכנסת" לתוכניותיה מייד. שבועיים אחרי שפגשה אותה, היא מודה באהבתה אליך, שלוש שנים אחר כך כבר מתוכננת מסיבת ארוחת ערב עם הוריה, ויש זריקת אבן למשרד הרישום ... התוכנית שלה לא כוללת שום תקלות והפסקות, נראה שהזמן עצמו מניע אותה. היא תמיד רצה לפני המנוע, והגברים פשוט "שכחו" לשאול את דעתו בעניין זה, ובכך שללו מהם את הזכות לבחור.

3. יש לה הרבה חיות מחמד.

כמובן, עצם הנוכחות של חיית מחמד אינה רעה. אבל אם מספרם מתחיל לחרוג מגבול סביר - זהו סימן ברור לכך שאישה באמת חסרה אהבה וחיבה בחיים ובעזרת המועדפים עליה היא מפצה באינטנסיביות על כך. פן חשוב נוסף - כדאי לשים לב לאילו מילים היא מכנה חיות המחמד שלה. אם מדובר ב"בן "," בת "," ילדים ", ולעתים קרובות הוא מכנה את עצמו" אמא "- אז ברמת הסתברות גבוהה ניתן לטעון שמדובר באותו נציג מסוג" הבעיה ".

4. היא מנסה לתפוס כמה שיותר מקום בחיים שלך.

לעתים קרובות למדי, נערת ליווי כזו, לאחר מספר ימי תקשורת, מתחילה להתעניין באופן פעיל איפה ואיך אתה מבלה את זמנך, היא מתקשרת אליך כלאחר יד מספר פעמים במהלך יום העבודה כדי לשאול מה שלומך ומה אתה עושה. באופן כללי, אצל נערות ליווי התנהגות זו טבעית - הן אוהבות לדבר, חולקות חדשות טובות ומעוניינות באמת בכנות בענייני אדם שנעים להן. אבל יש הבדל אחד - סוג זה של נערות ליווי בשיחה בדרך כלל מתמקד בענייניך, ואומר כמעט על עצמך שום דבר (כן, לרוב אין להן מה לספר). תקשורת כזו לאורך זמן מתחילה להכביד. אם הרגשת עניין פולשני מדי בחייך, סביר להניח שאתה עומד בפני אותו סוג "בעייתי" של נערת ליווי.

5. חוסר אישיות.

ממש בתחילת הקשר, אולי אפילו נראה לך שמצאת ממש את התאומה שלך. היא חולקת את כל השקפותיך, מתעניינת בה, מסכימה איתך בכל דבר, נראה לך שאתה "באותו אורך גל". אבל במציאות זה לא יותר מאשר תעלול נשי לקשור גבר לעצמו - להעתיק את מחוותיו, מילותיו ומחמיא ליוהרה. יתרה מזאת, לרוב אז מסתבר שאדם פשוט לא דעה משלו או אינטרסים כלשהם. ובקרוב מערכת היחסים עם נערת ליווי כזו תתחיל להיות נטל, שכן מי זקוק לאישיות דמה בסביבה?

טיפים לגבר.

איך לסיים מערכת יחסים עם נערת ליווי מהסוג הזה?

כשאתה נפרד, קח את כל האשמה על עצמך.

אל תנסו לספק עילה "מתקבלת על הדעת" לעזוב - פשוט תפריע לתקשורת שלך באמירה שאתה פשוט לא מוכן לקשר רציני. אל תיבהל אם היא תבכה, תתחנן לא לעזוב או לצעוק שאתה נבל. פשוט קבל את זה והשאיר בשקט. נראה כי מידה זו היא אכזרית למדי וכמובן שהיא אינה מתאימה לכל הנערות ליווי, אך במקרה של גברת "בעיה", לפעמים זו האפשרות המתאימה היחידה. מבחינתה, כל עילה "חושנית" עשויה פשוט להתגלות כ"טיעון "והיא תרדוף אותך במשך זמן רב, ותנסה להחזיר את הקשר האבוד
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.
התחבר
מייל email
סיסמא
שכחת את הסיסמא? הזכר